Advertisement

Konkursy i loterie

  • „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodetektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych, przygotowane wspólnie przez Fundację Nasza Ziemia i firmę Procter & Gamble. Ich celem jest zachęcenie dzieci i młodzieży do świadomego dbania o środowisko i przekazanie podstawowych informacji, które mogą w tym pomóc. Czytaj więcej »

  • Smakowita nowość w ofercie Ale Pitny

    Poniedziałek, 12 kwietnia 2021

    Kawa, kawunia, kawusia - wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez filiżanki tego aromatycznego, pobudzającego napoju. Miłośników kawowego smaku z pewnością ucieszy fakt, że oferta produktów mlecznych Ale Pitny powiększa się o nowość, która sprawdzi się w każdym miejscu i o każdej porze - Ale Pitny o smaku kawy od 15 marca będzie dostępny w sprzedaży. Powody do radości mają... Czytaj więcej »

  • Marka Valbon znana z najwyższej jakości serów pleśniowych Brie i Camembert rozpoczyna ogólnopolską loterię. Co tydzień przez 6 tygodni do wygrania będą luksusowe zakupy, każde o wartości 9 000 zł do wydania w sklepach LaMania oraz codzienne nagrody pieniężne – 5 x 100 zł. Zgłoszenia kodów loteryjnych z opakowań rozpoczynają się 12.04.2021 r. i potrwają do 23.05.2021 r. Czytaj więcej »

  • Sertop z wiosennym konkursem

    Piątek, 19 marca 2021

    „Sertop, ach to Ty!” to nowy wiosenny konkurs tyskiego producenta serków topionych, w którym każdy, kto kupi wybrane produkty Sertop i przygotuje wiosenną potrawę z ich użyciem, a następnie opublikuje ją w komentarzu pod postem konkursowym, będzie miał szansę wygrać jeden z pięciu, wiosennych plecaków. Zabawa potrwa od 15 marca do 31 marca na fanpage @SertopTychy. Czytaj więcej »

  • Marka Śliwka Nałęczowska już po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę, będący kreatywną interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów, a w puli do wygrania jest m.in. 10 tys. złotych. Zgłoszenia można... Czytaj więcej »

  • 1 marca startuje wiosenny konkurs Salatino, marki należącej do grupy Graal. Aktywacja jest adresowana do młodych rodzin, które cenią zdrowe, szybkie i jakościowe dania z ryb. Co tydzień jury konkursowe przyznaje 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny i gadżety reklamowe, które zaprojektowali specjalnie na tą okazję fani marki. Czytaj więcej »

  • Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze. Produkty te, będące połączeniem oryginalnej czekolady Wawel z bogatym nadzieniem w wygodnych MINI wersjach, przez najbliższe 3 miesiące wspierać będzie “Konkurs Dobrze Nadziany” oraz intensywna kampania promocyjna. Czytaj więcej »

  • Konsumenci często deklarują chęć wzbogacania jadłospisu solidną porcją warzyw, ale jak to wygląda w praktyce? Marka Knorr doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że w kuchni liczą się praktyczne rozwiązania. Dlatego proponuje konsumentom portfolio sosów sałatkowych i zachęca do udziału w aktywacji „Wiosenne zamieszanie”. Czytaj więcej »

  • Sertop na Walentynki

    Czwartek, 04 lutego 2021

    Tyski producent serków topionych i smażonych organizuje kolejny konkurs, tym razem z okazji Walentynek. Dziesięć osób, które w najciekawszy sposób odpowiedzą na konkursowe pytanie, ma szansę wygrać jedną z bestsellerowych gier towarzyskich:” Gra na emocjach”. Konkurs jest dostępny na fanpage marki @Sertop Tychy i potrwa do 8 lutego. Czytaj więcej »

  • Klient z Białegostoku, który zrobił zakupy w sklepie w Wasilkowie odebrał właśnie kluczyki do samochodu osobowego - nagrody głównej w Odjazdowej Loterii Sklepów Chorten. Czytaj więcej »

  • Hochland rozpoczyna nowy rok ogólnopolską loterią, która połączona jest ze wsparciem Polskiej Akcji Humanitarnej. W ramach zabawy Konsumenci będą mogli wygrać bardzo atrakcyjne nagrody pieniężne – 5 nagród głównych w wysokości 100 000 zł oraz codzienne 5 x 1000 zł. Co więcej każda osoba, która zarejestruje kod z opakowania serka Hochland, wesprze program dożywiania dzieci... Czytaj więcej »

  • Wystartowała Loteria marki Specjal, w której wygrywać można piwa lub nagrody pieniężne o wartości 1000 zł. Sprzedaż promocyjna piwa rozpoczęła się już 1. lutego i potrwa do końca sierpnia, czyli dwa miesiące dłużej niż w ubiegłym roku. Loterię wspiera kampania pod hasłem „Codziennie wygrywaj tysiące i piwa”. Czytaj więcej »

  • 1 lutego rusza tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra. Akcja wspierana będzie kampanią telewizyjną, działaniami w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Tesco zakończyło konkurs dla szkół „Rymuję, nie marnuję”. Zwieńczeniem zabawy jest wyjątkowa piosenka stworzona na podstawie prac uczniów, której współautorką i wykonawczynią jest Majka Jeżowska. Czytaj więcej »

  • Sertop z nowym konkursem

    Piątek, 15 stycznia 2021

    Tyski producent serków topionych i smażonych organizuje konkurs "Kalendarz na 2021 rok", w ramach którego można wygrać 60 sztuk trójdzielnych kalendarzy. Czytaj więcej »

  • Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej już odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, marka zagrzewa Polaków do głośnego dopingu i pokazuje, że sportowe emocje można przeżywać nawet w domowym zaciszu. Tegoroczna kampania 360°... Czytaj więcej »

  • Blisko 300 tysięcy zgłoszeń, rekordowa liczba uczestników oraz prawie milion wejść na stronę laciate.pl – tak można podsumować loterię „Leć z łaciatym po nagrody do domu”. Łaciate przekazało konsumentom ponad 10 tys. nagród o wartości ponad 500 tys. złotych. Były to karty podarunkowe na wyposażenie kuchni oraz sprzęt AGD, a także łaciate gadżety. Loteria była... Czytaj więcej »

  • Tyski producent serków topionych organizuje kolejny konkurs, w którym do 16 grudnia można codziennie wygrać jeden z pięćdziesięciu zestawów świątecznych podkładek. Konkurs polega na wysłaniu prawidłowej odpowiedzi mailem oraz umieszczeniu w komentarzu wybranego hasła dnia. Zabawa odbywa się na fanpage @Sertop, @Serki w Kuchni i @Kuchnia z Sertopem. Czytaj więcej »

  • Ruszyła wielka loteria GELLWE!

    Poniedziałek, 07 grudnia 2020

    Loteria pod hasłem „Wygraj 3 Toyoty od Gellwe” wystartowała 1 grudnia i potrwa aż do końca marca 2021 roku. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić jeden dowolny produkt marki Gellwe i zarejestrować dowód zakupu na stronie toyotyodgellwe.pl. Do wygrania – trzy Toyoty Aygo oraz nagrody pieniężne 90 x 500 zł. Loterię wspiera intensywna kampania TV, silne działania digital, a... Czytaj więcej »

  • Już pierwsi szczęśliwcy zdobyli atrakcyjne nagrody pieniężne w konkursie „Gotuj się na nagrody”, realizowanym przez markę Vegeta. Szansę na wygraną i dołączenie do grona laureatów ma wciąż każdy miłośnik znanej przyprawy. Zabawa trwa aż do końca lutego przyszłego roku. Czytaj więcej »

  • Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 30 listopada można było wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami. Czytaj więcej »

  • Tyski producent serków topionych zaprasza na swoim fanpage @SertopTychy do jesiennego konkursu, który potrwa do 7 grudnia br. Czytaj więcej »

  • Loteria marki Delicje

    Poniedziałek, 16 listopada 2020

    Marka Delicje wystartowała z ogólnopolską loterią, w której codziennie można wygrać 2 500 zł. To jednak nie wszystko – nagrodą główną jest ekskluzywna Mazda CX-30! Czytaj więcej »

  • Kucharek z urodzinową loterią

    Poniedziałek, 16 listopada 2020

    W tym roku mija 25 lat obecności marki Kucharek na rynku. Z tej okazji została przygotowana jubileuszowa loteria dla konsumentów wspierająca sprzedaż wszystkich produktów marki Kucharek. Czytaj więcej »

  • Akcja #trzcinowyDIAMANT zakończona

    Poniedziałek, 09 listopada 2020

    Pod koniec października zakończył się wielki konkurs podróżniczo-kulinarny marki Diamant, która udowodniła, że śladami cukru trzcinowego można zwiedzić kulinarny świat. Producent inspiruje kulinarnie do odkrywania nowych, nieznanych potraw, a jako dodatek i słodki „podkręcacz smaku” – #trzcinowyDIAMANT spisuje się na tym polu idealnie. Czytaj więcej »

  • Lider rynku warzyw apertyzowanych prowadzi obecnie kampanię promocyjną, której celem jest edukacja dotycząca segregacji i przetwarzania metalowych opakowań #prostozpuszki. Czytaj więcej »

  • Sertop – Konkurs "Co ugotowałbyś jako szef kuchni?"

    Poniedziałek, 26 października 2020

    Tyski producent serków topionych zorganizował na fanpage @Kuchnia z Sertopem kolejny konkurs dla swoich Czytelników. Czytaj więcej »

  • Marka Delicje wystartowała z ogólnopolską loterią, w której codziennie można wygrać 2500 zł. To jednak nie wszystko – nagrodą główną jest ekskluzywna mazda CX-30! Czytaj więcej »

  • Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. „Leć z Łaciatym po nagrody do domu” trwa od 5.10.2020 r. do 6.12.2020 r. Czytaj więcej »

  • Konkurs z Rodziną Treflików

    Wtorek, 13 października 2020

    15 października ruszył niepowtarzalny konkurs z Rodziną Treflików! Do wygrania aż 10 000 zł, 50 nagród po 100 zł i 50 opakowań puzzli. Czytaj więcej »

więcej artykułów